Heb je vragen? Kijk dan even tussen de meestgestelde vragen, misschien hebben we jouw vraag al eens beantwoord. Mocht je er toch niet uitkomen, of wil je een storing melden, neem dan contact met ons op.
Op deze pagina vind je de antwoorden op onze meest gestelde vragen.
1. Wij willen dat u tevreden bent met uw aankoop bij Bricks&Broks. Daarom bieden wij een ruilbeleid aan voor onze producten.
2. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het product moet in ongebruikte staat zijn en in de originele verpakking zitten.
3. Om te ruilen, neem contact op met ons via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@bricksandbroks.be. Wij zullen u instructies geven over hoe u het product kunt retourneren en het proces voor de ruil afhandelen.
4. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van het product voor uw rekening zijn.
5. Als het geretourneerde product aan onze ruilvoorwaarden voldoet, zullen wij het geruilde product naar u verzenden. Als u vragen heeft over ons ruilbeleid, neem dan gerust contact met ons op.
1. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
2. Stuur ons een e-mail via
info@bricksandbroks.be of vul ons contactformulier in om ons op de hoogte te stellen van uw retourzending.
3. Verpak het product stevig en veilig in de originele verpakking en voeg een kopie van de aankoopfactuur bij om de retourzending te begeleiden.
4. Stuur het pakket naar ons retouradres: Bricks&Broks, Sint-Elooistraat 21, 2340 Beerse, België.
5. De retourzending is voor uw eigen rekening en risico. Wij raden u aan om het pakket via een verzendmethode te versturen die traceerbaar is en een verzendbewijs te vragen.
6. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail en zal het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour worden terugbetaald.
1. Als u uw bestelling wilt wijzigen, kunt u dit doen binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling.
2. Neem onmiddellijk contact op met ons via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@bricksandbroks.be om uw wijzigingen door te geven.
3. Ons team zal u helpen met uw wijzigingen en de betalingen voor uw bestelling bijwerken indien nodig.
4. Merk op dat wijzigingen aan uw bestelling na 24 uur niet gegarandeerd kunnen worden. Wij raden u aan om uw bestelling bij het plaatsen grondig te controleren om er zeker van te zijn dat alle informatie correct is.
1. Neem onmiddellijk contact op met ons via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@bricksandbroks.be om het probleem te melden en ons op de hoogte te stellen.
2. Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk, voeg foto’s toe van het product of de verpakking, en geef uw bestelnummer op.
3. Ons team zal uw bericht zo snel mogelijk bekijken en contact met u opnemen om het probleem op te lossen.
4. We zullen ons best doen om het probleem snel op te lossen en zullen u op de hoogte houden van de voortgang gedurende het proces.
5. We staan open voor alle feedback om onze service en producten nog beter te maken.
Heb je een andere vraag?
Stuur dan een bericht naar info@bricksandbroks.be